sovmorgon idag

Gick inte upp förens åtta idag. Fast jag inte är färdig sitter jag vid datan nu, för har tid. Man behöver ju knappast snygga till sig för orienteringsdan. Ska gå om en timma och möta Hannele och Caroline vid korssningen. Appråpå det var hon hemma hos mig igår, jag är ledsen att ni får alla gamla nyheter men på skoldagar orkar jag verkligen inte blogga. Jag får försöka göra det bästa av situationen. Idag drar ma & pa till sälen så jag och den käraste syrran (som jag blev arg på imorse för hon väckte mig ur min skönhetssömn bara för att hon ville låna en tröja av moi, känner mig smickrad) får en film helg med mysfaktor upp till 100! haHA för mysigt får det inte bli. ;) Allt jag ville säga för känner mig lite stressad nu när jag varit inne på datan i 20 minuter! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0