shake, shake shake

Är på party humör, vill bara dansa!! ♥
Men iallafall ska inte tjata om att jag aldrig bloggar längre och kommer inte ta upp det mer även om det blir för sällan. Har fått kritik från läsarna att när jag väl bloggar är de det ända jag skriver om..
Idag gick jag bara tre lektionor; no, musik och spanska sen skulle jag till tandläkarn och missa de sista två lektionorna, :) så man vandrade runt i sickla och kom sedan hem med en påse från JC och Make Up Store. Två linnen, en skjorta och en tröja från JC och en concealer burk från Make Up Store, den kosta typ 365 sänn för en sådann liten burk men den verkar vara värd pengarna, alla har ju en sån!
Imorgon blir det forum i stället men med lite skönare fölk! Har inte så mycket pengar kvar från sommarlovs pengarna, men det får räcka, hm grejerna fr¨ån katalogen har ju delvis kommit nu också..

Det var länge sedan vi hördes, men orkar inte ta upp allt ni har missat. Ni får helt enkelt försköka hänga med i svängarna. Två grejer kan jag berätta, mitt första betyg har jag fått, på no provet förra veckan och fick VG+/MVG-, seriöst lixsom han kunde inte bestämma sig eller??! Men är iaf nöjd med min insatts och resultatet det med. Sen har skolfotot kommit, ser ut som en mupp och gjorde nån konstig min när jag försökte tona ner mitt SMILE för dem där satans fotograferna alltid får mig att skratta. :S

Det är det ni behöver veta for now, nu tillbaka till dansgolvet där jag dansar runt till bla. de här låtarna!
                                      |
                                      |
                                     V





LOVE KISSES AND HUGS

YOUR Hannah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0