nystart

Var en skön dag idag, började klockan tio och var klara typ kvart i elva men stanna kvar en stund för att mysa i skogen. ;) Ja det var orienteringsdag alltså. Jag och Hannele gick tillsammans och fick den grymmaste tiden på 44 minuter , var typ bäst i klassen för det var bara en killgrupp som kom 2 minuter före oss, de missade den sista kontrollen bara för de sprang om oss på slutet (de följde typ efter oss hela vägen). Cheaters eller vad?!
Imorgon är det matte prov, känner mig förberedd. Det ända jag har gjort här hemma är ju typ plugga plugga plugga matte! Fast nästa vecka är det So prov, känns som att jag inte kan någonting så jag slipper inte undan pluggandet ihelgen iallafall. :(
Från och med imorgon (ikväll) tänkte börja om med allt. Liksom lägga det tråkiga bakom mig och bara starta om på nytt igen. Det får bli en nystart för den nya coola Hannah. Hoppas ni kommer gilla henne! <3

Inte vi i banan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0