Dear blog...

Sitter här nu och typ kollar på auditions från idol genom tiderna, haha älskar party tricket. ;) Hahah Alla andra verkar gör nåt vettigt av sina liv, men det är bara inte sån jag är. (: Var i forum med Ida och Hannele igår, köpte lite smink till mig och typ en present till ida för hon fyller år på onsdag. Ida åkte hem tidigare, men det tror jag är ganska självklart när man skuttar omkring på kryckor hela dan att det kan bli lite jobbigt. Inte för att avslöja något men vi hade a lot of fun när vi sprang runt i alla affärer och desperat letade efter något att köpa, så det slutade till slut med en från varje. x)
Vi träffade även värsta coola kändisen där, Amy Diamond vettni. <3 Nä men man kan inte fatta att hon är 18 år (det är hon väll?) hon ser inte ut att vara äldre än min ålder!? Inte för att jag ser speciellt gammal ut :(
I morgon är det skola och stuff. Welcome back to hell. Så nästa vecka blir nog ganska jobbig med matteprovet och alla läxor men jagska a mig igenom den, en dag i taget. Sen ska typ päronen till sälen på torsdagen så man får lite extra kul till helgen själva. Men någonting ska jag nog se till att klämma in i veckan så man får vara glad för det man får..

Now back to homework, or forget it, -I wanna take a long hot shower and then sleep.
Vet inte varför jag pratar engelska, älskar bara det språket, allt låter ju bättre där inte så konstigt att ingen sjunger på svenska längre och att alla svenska filmer och teve serier suger..

<Har inga bilder just nu, kan ta några tills imorrn, bloggen blir ju så naken utan dem,
puss; Hannah>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0