Modekris!!

Ja du, kanske jag inte är speciellt insatt i de senaste trenderna eller bryr mig överhuvud taget. Men till och med jag vet att gläns "skinn" leggings var inne förra hösten. Men kan man verkligen ha dem nu, i år utan att skämmas ihjäl i skolan. Har ett par från gina tricot som jag bara använde en gång i skolan förra hösten, och vet inte om jag ska ta steget att använda dem i morgon till min nya skjorta. Kläder som kläder tänker jag men man vill ju inte riktigt bara gå sin egen väg och bryta mot alla regler..
Jaha, men vi får se imorgon hur jag gör, det är för övrigt sista dagen innan höstlovet! Me love!! För ska ta en lång, varm dusch nu och tvätta mitt nästan lika glansiga hår som mina brallor är, så ajöken!

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0