Höstlov

Otroligt skönt med lite ledighet, det är jag helt klart värd! :) Efter dessa långa jobbiga skolveckor är det dags att sammla nya krafter för att kanske? satsa mer på skolan? :P Man vill ju ha bra betyg till julen. Idag har det varit en ganska konstig dag, i skolan har det varit jätte skummt och känner mig nu både glad och irriterad, det är svårt att förklara. Har kommit hem från ett tidigare tennispass och behöver verkligen öva mer, det känns som att jag bara blir sämre och sämre för varje vecka, förut mest servar men nu typ alltihopa! Jaja, man får iallafall glädjas av att det inte är någon snö, i oktober! Jag förväntar mig minst en månad till nästa gång. Någon som ska göra något kul nu? Finns inget o göra.. Man blir rastlös ju! Kanske börjar läsa boken Baristas som jag låna av Hannele i kväll, för läste ut triologin tillsammans som säkert var på 600 sidor eller nåt på endast 4 dagar och då var det skoldagar också, så det ända jag gjorde när jag kom hem var typ att läsa, känns som att jag är efter i skolan men det är väl det loven är till för? (enligt lärarna)

puss på dig

Kommentarer
Postat av: halleballe

Hannah var det jag som var skum? hehe i såna fall ber om ursäkt för det. Vet inte vad som flög i mig. Hände bara något konstigt visste inte hur jag skulle reagera.Ses på pluggdejten =)

2010-10-28 @ 21:42:06
Postat av: Hannnah

Nej men typ inte. Kände mig bara konstig, och ful.. :P

2010-10-29 @ 19:17:35
Postat av: Hannnah

Men vadå har det hänt något speciellt? eller var det bara dagen liksom??

2010-10-29 @ 19:18:33
Postat av: Anonym

Äh jag vet inte kände mig så utanför hehe töntigt men gjorde det och sen var jag så trött och ja hehe förlåt. men jag ser fram emot bion och pluggdejten haha. snygg header :)

2010-10-30 @ 11:58:54
Postat av: Anonym

Äh jag vet inte kände mig så utanför hehe töntigt men gjorde det och sen var jag så trött och ja hehe förlåt. men jag ser fram emot bion och pluggdejten haha. snygg header :)

2010-10-30 @ 11:59:32
Postat av: Hannnah

Tack <3

Okej, kände mig själv skum den dan..

2010-10-30 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0