Fredag var dagen

Ja, skönt med studiedag. Fast har ändå fått plugga en held del, har bara gjort matten hitills men måste jobba med svenskan, vi har typ deckare tema då man ska läsa en deckare och skriva bokrecension om den och sedan göra en egen deckare. Ja och har typ inte gjort någonting fast vi hållt på i flera veckor och uppgiften ska ju trotsallt vara färdig snart, sen har vi fått att släktforska i läxa och det är ju jätte jobbigt -och tråkigt. Man ska intervjua någon från den äldre generationen. Vem vill?
Men jaja, har precis ätit mig mätt på kyckling, potatis och bröd och snart drar idol igång. Inte för att jag måste följa det men jag har inget annat o göra, är så rastlös. Till helgen hoppas jag få åka till stan och pröva ett par äkta uggs som jag ska köpa, vet ännu inte vilka jag ska köpa; mörka, ljusa, korta eller långa. Men det får jag se där. Hoppas även att vi kan åka till IKEA och välja ut matta, kuddar och andra saker till mitt rum så det blir så mysigt det kan bli så här till vintern, jag gillar heminredning och sånt men det kanske inte märks. Fast även designa kläder, så det kanske blir en symaskin till julen? Då får jag skapa min egna modevisning. =)
Såhär mitt i hösten/vintern blir det nog skönt att gå på bio också men jag vet inte vilken än, det går ju inga bra just nu. Jag älskar typ kärleks komendier. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0