The candy have arrived

Eftersom jag nu är amerikan (a), så är det som en lag att jag ska prata på engelska. Eller åtminstone svengelska. ;) Men godiset kom idag, som jag längtat! Men jag har lovat mig själv att inte äta något förens alla ordrar kommit. Är 5 stycken påsar till som väntar och idem är det mer godis än 2 jag fick idag. Men kön rör på sig så segt så lär väl få mitt godis till jul eller nåt. Men om man ändå ska gå upp i vikt (ännu mer, jag har gått upp under höstlovet, kommer inte in i mina tajtaste jeans längre :/) är det ett bra tillfälle! x)


Som ni kanske märkt i mina senaste bilder, är det alltid minst en bild med! Vad duktig jag blivit!! :)

Bye bye swedish people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0