Snöstrom

Okej, jag orkade helt enkelt inte träna någonting idag, så förbannat lat är jag!! Men jag hoppas fortfarande att lite pluggande blir av.. Det är på tiden. :/
Snön kom idag! Naaj! :( trodde vi skulle få "snötorka" som varade i allafall tills december. Fast just nu har det snöat på ganska mycket, så det är bättre med snö än slask. Det finns en hel del kul grejer med snö som att mula folk vid snöbollskrig! Kul! :) Men vi får se hur länge snön håller sig kvar, förra gången kom den på natten och försvann när den regnade bort två dagar senare. Men det får inte vara för kallt, vill inte frysa ihjäl. Antar att det blir mina fula skor i morgon, för converse tänker jag dock inte plaska runt med. När det ändå är vinter och snöar kan julen kommer lite fortare? Please? :)

Oj, vände huvudet nu för att kolla ut om det hade slutat snöa som det tinte har (men det är iaf inte snöstorm längre) och det är helt bäcksvart. Vad snabbt det går, alldeles nyss var det ljust och klockan är bara halv 5 (fast solen gick ner för längre stund sen, men nu blev det svart!).

Får nog ta och byta headern till något mer vintrigare, vi får se hur länge snön ligger kvar.

Love you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0