Matteprov imorgon? -Nej tack!

Måste verkligen åka till forum eller sickla i helgen. Ett måste är en ny mascara, mina andra är slut och gör ögonfransarna till en stor klump, ska nog välja nogon med mycket volym och som gör dem långa (kan man tro på reklamerna, på mina brukar inte sådana mascarona fungera). Sen kanske köpa lite kläder, har spanat in en "vanlig" grå tröja på hm som är lite stor som man kanske kan ha smycken till och tjocka strumpbyxor, men då måste den vara lite längre annars går det ju bra med svarta jeans till.
Måste öva lite inför matte provet imorgon.. :/ Känner mig inte så förberedd, men jag känner mig ändå rätt så säker. Som tur är det bara A-delen, -den lätta delen som man inte behöver skriva hur man tänker och så, så det kommer nog gå bra, värre är det på fredag när det är B-delens tur. Men på förra provet, som också var svårare än det vi har imorgon fick jag VG+, ett fel av 20 på A-delen och några fel på B-delen är inte så faligt. :)
Ska gå igenom sidorna nu i allafall.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0