Jag vet, jag vet

Det har varit så mycket i skolan med läxor och allt så har inte hunnit med.. Men nu börjar det tunnas ut och är inte alls lika mycket att göra kvar. Fått reda på två prov i veckan, engelska och matte. På engelska provet fick jag MVG på själva provet, men sen hade vi en text man skulle skriva och där fick jag bara G+ så jag sänkte mig till VG, men ändå bra tycker jag. :) På matte provet fick jag starkt VG typ, jag och Ida var bäst i klassen, men fattar liksom inte hur man får MVG, ingen av oss elever har fått det än i 8:an. Och det är ju konstigt, ska ingen få det?? Men aja, får höja mig till 9:an sen för det är trottsallt det som räknsas.
Var med Hannele och Caroline idag, skulle träna inför musikuppvärmininigen men det slutade med att internet inte fungerade och vi fick göra en makeover på mig istället, hår och smink blev fixat på en naturlig väg men det blev ändå snyggt! :D
Sitter och ska försöka sticka färdigt min blivande fula mössa, känner mig som en tant som inte har bättre för sig men jag orkar verkligen inte att inte sticka.. Hahah, nä men jag måste bli färdig med den.
På lördag blir det även pluggdejt med Hannele at my place. det lär bli mysigt med lite engelska och idrottsläxor. Får iallafall inte bli något allt för gott som det blev idag och man kände sig genast 10 kg tyngre. Måste tillbaks till gymmet.
Appråpå det har jag skaffat gymkort, nere i centrum. Jag behöver verkligen bli lite tränad nu. Gick söndag, måndag och tisdag men idag och i morgon har jag "ledigt" sen drar jag på igen på fredag och lördag. Men usch vad jag babblar på, eftersom det var en evighet sen sist så blir det helt enkelt mycket, finns inget jag kan göra åt det!

Går inte heller att ladda upp bilder, min dator är skit
Hade
Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0