I rymden finns inga känslor ??

jahapp. I morgon var det tänkt att jag ska gå på bio, vi bokade "i rymden finns inga känslor", vet inte om den kommer vara bra.. Den har fått en del bra men också dålig respons. Men vi var så sugna att gå på bio nu så det verkade vara den bästa som gick just nu så den blev det. Alltid roligt att mysa i mörkret. (:
Jag och Linnéa tog en sväng till centrum för att kolla så mitt kort fungerade, vi hade tännkt köpa fjärde säsongen av One Tree Hill men såklart fungerade inte kortet, typ det var inga pengar på det.. Men fattar inte varför,  får fråga mamma när hon kommer hem. Men så sitter man då här i stället och bloggar och tänker att man VERKLIGEN borde sätta igång med läxorna man bara skjuter fram hela tiden så det är de jag kommer göra hela dagen var det tänkt. :( Klockan 3 ska jag och systern ner till centrum för den sista sprutan inom gardasil eller vad det heter, hatar sprutor! :O Mår så illa. :( Bläää! Men inget slår att ta blodprov i armvecket, 5 hela rör. Jag blev sjukt illamående och fick ligga kvar flera minuter efter dem var färdiga, var helt borta och kunde inte ställa mig upp. Det snackar jag om grejer!! Hahah. Jag är typ blodrädd och så, när dem opererar på TV eller djupa sår kan jag kanppt se på utan att spy!



Trailern. Undrar om den är bra. Någon sett?

Puss på rej´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0