En vinterhälsning från sälen

Sitter här och lyssnar på föräldrarsamtalet för att ha fester med killar och sånt för Linnea, medans så sitter jag och bloggar uttråkande. Idag har vi mest fixat hemma (i stugan) och det är antagligen det vi kommer göra här resten av vecan eftersom nästa gång vi kommer hit är jul och då ska det vara fint här. Har fått längdfärsskidor och utfärsskidor av mamma och pappa, tack tack. :) Vi ska snart se robinson i repris på väggen via datorn och projektorn. Vi måste sätta upp en parabol så vi får in kanaler, får bara in ettan och tvåan just nu. Tidgare idag gjorde jag och syrran färdigt ett 500 bitars pussel som var runt, alltså svårare eftersom det bara är massa cirklar och inga hörn att gå efter. Vi hann inte göra färdigt det förra gången vi var här så vi gjorde det sista den här gången. Skit svårt var det iallafall. :D Ni får se lite bilder från stugan när jag kommer hem så ni får se hur mysigt vi har det, det kommer bli ännu mysigare när vi fixat till det lite till och när det är snö ute. :)

Nu ska jag bara softa lite i soffan och kolla på robinsson.
Puss from Sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0