You're who i'm thinkin' of

Kom ganska nyligen hem från tennisen, träningspasset för dagen. Vi avslutade med plankan, efter när vi var trötta och så. Jag stod precis 2 minuter, men jag typ spände inte magen så jag fick skit ont i ryggen efterråt. :( Jag tror att jag ska börja att göra armhävningar, situps och plankan varje dag för att träna förutom då jag tränar annat. Och vara lite extra nyttig som jag försöker (men går inte så bra).

Håller typ på att falla för bieber, haha iallafall hans låtar eftersom typ alla älskar honom fast jag, nä inte jag. Han låter så barnslig. ;) Men nu går jag typ runt hela dagarna och sjunger på dem, speciellt favorite girl. Han är även ganska gullig, fast ser inte ut som sexton direkt (fast o andra sidan ser jag typ ut som elva elr nåt). (:

Imorgon tänkte jag kanske ha shorts, ifall det blir någellunda bra väder. om typ solen är framme och värmer a bit? För om det kommer bli lika varmt som det är just nu kommer jag ha shorts, 15 grader och sol iaf. För det är skönt. förövrigt har jag blivit så bortskämd med solen eftersom det var 25 grader förra veckan om inte mer men man får vara glad för det mam får på den svenska sommaren. Tänkte även ta första doppet på riktigt i Sverige för säsongen, det har inte blivit så än. Men tänker vänta tills det blir lite varmare så man kan värma sig lite när man kommer upp, någon som är med mig? (a)


Ah ah ah ah
Ah ah ah ah
Ah ah ah oh
Ah ah ah ah

I allways knew you were the best
the coolest girl i know
so prettier than all the rest
the star of my show
so many times i wished
you'd be the one for me
but never knew you'd get like this
girl what you do to me

you're who i'm thinkin' of
girl you aint' my runner up
and no matter what you're allways number one

my prize posession
one and only
adore ya girl i wnat ya
the one i cant live without
that's you that's you

haha det var början, bra va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Hannah jag är klart med dig att ta första doppet haha =D

Om du börjar gilla Justin så kommer jag bli as glad för då kan vi gå tillsammans till hans konsert om han kommer till Sverige och då ska vi stå där och skrika tills vi tappar rösten.Jag håller med att han kanske inte ser ut som 16 men han beter sig som 16 i alla fall.och hans låtar är bra och de har en bra text och jag tycker i alla fall om hans röst och som du säger han är söt och snygg. kolla in hans ögon så gulliga.<3<3<3<3 /love halle balle

2010-05-26 @ 22:43:21
Postat av: Hannah

Haha, sant. <3

2010-06-02 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0