Sommar! <3

Så det blev ingen shopping idag, vi hade bestämmt att vi bara skulle åka iväg om det blev lite sämre väder idag annars skulle vi ta det på söndag. Och så blev det, sol o värme! Typ 30 grader har det varit idag, inte kanske i solen men åtminstonde någonting med + 20 grader i skuggan, 25 tror jag det var. Men gud vad det är skönt, sommaren är här och nu ska den stanna! Hoppas det blir ganska bra väder imorgon som ett tecken för att sommaren är här på riktigt, men helst inte för varmt för då kanske vi bestämmer oss för att stanna hemma och sola istället.
     Ikväll blir det som en riktig sommarkväll, grillad mat och sånt innan vi beger oss in för kvällen. Jag älskar såna kvällar, då man kan sitta ute sent och bara njuta av kvällsvärmen. Jag menar jag har liksom gått i shorts och linne hela dagen och (svettats) varit varm när jag solat och bara gått omkring.

Sommarn´är här för att stanna!
hoppas ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0