ledig fredag

Vaknade ganska tidigt i morse med tanke på att jag var uppe till halv fyra i natt. ;) Vi såg två komendier och en massa annan skit på disney channel (inte mitt val :P) innan vi gick till sängs. Till det åt vi chips och dipp och en mängd godis och kebab till middag såklart.
     Men nu har jag andra planer, tänker snart åka till forum med Ida och Hannele för att titta i lite affärer. Jag har inte så mycket pengar men ska även i morgon åka i väg och shoppa med mor min, så det löser sig nog. Men tänkte iaf hitta några snygga solbrillor som jag passar i för en gångs skull och lite sommarkläder.
     Snart är det sommarlov, gud vad najs. Sola, bada och gå barbent, Hannah gillart. :) Som en bra start på sommarlovet åker vi till grekland två veckor så man har lite solbränna till när den svenska sommarn börjar. Man får ju hoppas att vi får en bra sommar här hemma. Varmt ska de va. Det har inte varit så bra väder på sistonde men man hoppas på att i år blir den en vändning.

Ska göra mig iordning det sista nu innan jag drar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0