jaha..

Hellu! :)

Då var det gjort, har äntligen fått lite tid över och (istället för läxorna :P) grejat lite på bloggen. kanske blev det inte riktigt som jag tänkt mig, men det är iallafall en egen header och svart bakgrund och annat stuff som jag typ klarade alldelles själv. :O Haha. Men vad tycks då? Bättre än den förra iaf? För jag är inte så bra med headers och sånt, menmen.

Idag hade vi fem lektioner; No där vi gick igenom hur man byggde broar och sånt för vi ska ha ett praktiskt prov om det på fredag, Matte där vi gjorde diagnos hela lektionen men blev dock inte färdig :(, på musiken gjorde vi ett test som jag hde alla rätt på och sen kollade vi på alla bidrag från Esc och fick tippa vem som kommer komma 1:a, 2:a och 3:a, vinnaren ska få ett pris. Sen hade vi svenska där vi gör en berättelse och tillslut hade vi sista lektionen till klockan 15.10 då vi fick reda på hur det gick på provet, där fick jag MVG (om jag nu skulle fått betyg) och sen jobbade vi med allt och inget. Ja, det var en ganska blandad dag ganska seg men måndagar går alltid ganska snabbt.

I morgon däremot är det tisdag! Vilket betyder Tv kväll! :) Men också veckans jobbigaste dag, 08.15-16.00

Jag tippade:

1. Israel
 

2. Tyskland


3. Armeien
Har ingen video, men nu när jag tänker efter tror jag att jag skrev fel, det var inte armenien som sjunger den låtjag egentlign skulle rösta på :P Haa

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0