Bara 66 lektioner kvar innan sommarlov! <3

Har inte kunnat blogga på jag-vet-inte-på-hur länge. För det har varit för mycket i skolan och nu i helgen har jag varit i Göteborg, för min pappa och syster skulle springa halvmaran.. Så vi åkte efter skolan på fredagen och kom hem för några timmar sen. Vi bodde hos våra kusiner de två nätterna och man var tvungen att leka med dem 24/7. Haha men det var skoj.
     Jag lovar att jag ska göra min blogg roligare med mer bilder, blogga oftare och en ny header men internet på min dator fungerar inte (vet ej varför), så det är lite svårt. Ska iaf nu typ duscha och göra mig iordning till imorgon, ser verkligen inte fram till ny skolvecka imorgon men det är iaf bra att det bara är 2 hela veckor kvar i skolan och de sista dagarna brukar ju inte vara så jobbiga.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0