Äntligen

Äntligen kan jag sitta vid datan igen, det har jag saknat, internät har inte varit i gång sen i fredags så det är på tiden nu. Så jag är ledsen att jag inte kunnat blogga. Men min data fungerar typ fortfarande inte så nu sittar jag vid datan nere istället.
     Idag hade vi No prov, hatar såna, för man måste resonera om svaren och sånt skit o de hatar jag. Det är bättre när man bara går rakt på ska tycker jag. Är lite orolig att inte få godkänt för det kändes bara sådär efter povet och jag använde all tid man fick. Men det är väl alltid så innan man får tillbaka proven och ser resultaten??
     Ikväll, eller rättaresagt lite senare ska jag och pappa till stadion och se Djurgården-Gais, det är andra gången jag är på stadion den här säsongen. Förra var mot trelleborg då vi vann med 3-0. Antar att jag är nån form av turmaskot, men vi får väl se ikväll. ;)

Ska titta på typ top model nu och sen äta innan vi åker men jag kommer börja blogga mer nu när iaf en data fungerar... Och föresten hittade jag en Tv för 3333:- på elgiganten i måndags men pappa åkte iväg och vi kunde inte köpa den, och nu är den slut. :( Men jag har hittat en för 3700;- och jag måste köpa Tv nu.

Nästa vecka när vi är lediga torsdag och fredag ska jag shoppa typ hela helgen, men det är då..

Ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0