100:de inlägget

Halloj. Detta får bli ett snabbt och kort inlägg för ska gå till gitarren och 5 minuter. Jag ska spela någon Ted Gärdestrand låt, eller vad det nu var och har ingen aning om hur man kör den. Men det löser sig nog. ;) dagen gick ändå ganska snabbt men den segade sig från matten och resten av dagen sen låg jag i soffan och sov 40 minuter, måste verklign gå och lägga mig tidigare. Men inte idag för ikväll blire Tv kväll, Ugly Betty, DH, couger town och en kanske det blir biggest loser med :P Haha, verkligen skit bra program.
Detta är mitt 100:de inlägg och jag måste väl fira? Vet inte med vad men vad sägs om lite champagne lagom till teven. (:

Måste dra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0