VILL HA!

Tjänare alla där hemma. Har hittat ett Ben & Jerry´s lipbalm som jag vill ha. Tyvärr finns det just nu bara att köpa på nätet i Sverige, men jag hoppas att det kommer ut i affärena så jag kan köpa det. Undrar hur det luktar, det måste både lukta och smaka (!) gudomligt! XD

I dag har det mest varit och kommer vara soft, typ ta´t lungt och städa och göra sig iordning. I morrn är det tänkt att jag skulle till forum, ska typ kolla speciellt efter jeans från gina och några andra saker jag skrivit ner på min "måste köpa" lista. Nu måste jag återgå till städningen och syrran kallar.. ^^



Lipbalm från Ben & Jerry´s - typ 40 kr. st. kostar de på nätet.


See U Later Alligator
LÖVE Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0