söndagen den sjunde mars klockan tio

I går var jag i forum med syrran. Jag köpte en del snygga plagg där, men jag hittade inga fina ljusa jeans till ett bra pris, för har ju inte så mycket pengar just nu. Men nu är jag iaf glad, köpte toning till mitt hår, mörkbrunt. Det kommer säkert bli svart nu, för det ser nästan ut det på förpaktningen men jag blir bara glad jag får byta hårfärg. Och vem vet, jag kanske passar som svart-ett, svart-in? XD Men ni får inte mobba mig för de, tror jag kommer fixa håret idag, så ni får se hur dt blev imorgon i skolan. ): Neeeej, skola imorgon fan också. Lovet går ju så fort.. Men jag får väll njuta av den sista dan innan skolan med de jag gör bäst, slappar! :) 

// the new Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0