SJUK

Gick hem igår efter två lektioner, hatar att vara sjuk! ): Förr blev jag sällan sjuk, jag var borta max en gång från skolan under ett helt läsår. Men i år har jag kännt mig sjuk många många gånger. Det är säkert skolan som gör mig sjuk, tänk hur många år vi har kvar av pluggandet! Just nu har jag bara ont i halsen och hostar och lite ont i huvudet med. Igår var det samma fast hade även ont i magen och skit ont i huvudet och frös hela tiden, det känns iallafall bättre nu,orkar sitta framför datan och blogga som ni kanske märker. I morgon fyller jag år, då får man ju hoppas att man inte är sjuk på sin födelsedag (som typ aldrig har hänt?). Men ska typ titta på lite film nu, såg Holes (=ett hål om dagen) igår, vi skulle annars se den i skolan igår och idag, så jag tyckte det var lika bra att jag såg de hemma.. Idag får det bli någon typisk tjejfilm med romantik och humor. de är ju sånna filmer jag gillar mest. <3

Ska krya på mig nu
Hannah


Kommentarer
Postat av: Ida

Då är vi sjuka tillsammans. (y)

2010-03-12 @ 15:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0