Nä, jag är inte död..

..Jag är bara helt isolerad i huset. Ni kanske inte sett till mitt huvud i skolan dem senaaste veckorna, jag e sjuk! Har ju lixsom varit hemma 8 skoldagar nu, och det kommer ju bli mer, hur mycket kommer jag att komma efter i skolan egentligen? aja, whatever jag tar ju mediciner? Men läste lite brev från från mailen som jag och kompisar skickat typ år 2006 och 2007. Dem var SÅÅÅÅ gulliga kommer verkligen inte att jag har skrivit dem, men dem var söta iaf. Mest var det från gamla klasskompisar som ville leka. <3
Fast hittade oxå ett älskar brev, gullig avslutning iaf.


Jag lovar,jag skickar inte till mig själv :p Ville inte kränka någon så tog bort namnet. xd

Allways
Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0