Jag hatar att komma på rubriker..

Att bara komma på en rubrik til ett inlägg tar ju hälften av tiden, man vill få en bra rubrik som får läsarna mer intresserad men samtidigt ska rubriken vara enkel men fyndig. Haha. Men jag brukar vara ärlig när jag skriver rubrikerna, hur intresant låter min? Min den är ju ändå sann.
Ni kanske undrar vad de blev för efterrätt igår, tog den lättaste och tråkigaste, marängtårtan. Vi lade på grädden på marängen för tidigt så det blev en mjuk maräng, men ätbar var den. Nu ska jag ner och äta frukost fr andra gången ida, man är ju ett intressant sällskap. Men tänkte först visa en bild eftersom jag typ aldrig gör de.


The cake. Den ser inte så god ut på bilden.

Puss! Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0