Gomorgon! <3

Vaknade tidigt idag, fast är fortfarande lite trött. :p
Igår var jag på en liten shoppingrunda men köpte ingenting, jag hittade ett par saker som jag ville ha men köpte dem inte för att inte slösa på pengar och sen nästa dag ångra mitt köp när jag klippt bort prislappen... Så typiskt mej. (a)

Jag måste ändra min design på bloggen, eftersom jag inte förens nu tänkte på HUR tråkigt det är att läsa den (och då menar jag inte min text), för bakrunden är svart, texten är vit och liten. Har egentligen inte tänkt på det innan men jag ska försöka få in lite mer färg som gör det "roligare" att läsa bloggen. (: Men jag letade typ hela gårdagen efter iaf någon bakrund men de finns ju inga snygga! Och själv är man ju ingen bra på att designa själv eller att fixa och trixa på bloggen. I NEED SOME HELP, PLEASE! <3

Nån som vill hjälpa?
Lots of love Hannnah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0