Busy Week

Detta inlägg får och måstebli kort, för måste hinna plugga lite mer inför So provet i morgon som jag inte hunnit än. Och jag har ju vart sjuk länge och kommit skit mycket efter.. Men eftersom jag inte bloggat på länge var jag tvungen att göra det idag eftersom det har varit så mycket i veckan i skolan med prov och läxor, men efter imorgon kommer det kännas skönt. I morgon åker vi till sälen efter skolan så  jag kmmer inte kunna blogga påå resten av veckan, men kanske hinner jag i morgon lite efter skolan, men bara kanske. Finns det ens snö där uppe? Liksom det är ju April! Men det ska typ finnas massor, så det är bara att packa upp den tjocka vinterjackan igen.. Men det kommer bli kul att fira påsk där uppe i en mysig stuga, jag har ju trotsallt inte åkt skidor nedför på flera år så vi får se hur det går. Skulle även vilja åka snowboard, det verkar ju sådär coolt, men eftersom jag knappt kan åka skidor ska jag nog inte prova på snowboarden. Hahha! Det kan ju gå hur som hest. Men jag lovar att jag uppdaterar bloggen igen när jag kommer hem, på söndag blire väll? detta inlägg blev lite längre än jag trott men jag har ju så mycket att ta igen och mycket kvar att skriva, men mer hinner jag inte för måste plugga nu! :(

Vi kanske ses i backen!
Puss Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0