black n' gold

Det är mars månad vilket betyder Hannah's FASHION WEEK! Denna vecka är det black and gold (svart och guld) som gäller, så jag har varit i lite affärer och hittat några hippa modekläder.


Haha! Verkligen skitfina kläder hittade jag, men de behöver aldrig vara de snyggaste för att det ska vara sköna och kunna kalla sig mode. Mode handlar även om att våga ta risker och utmana sig själv (tror jag :P). Hahah Modekläder är galna och roliga...


Skorna från outfiten ovanför. Hannah hissar. :) Fett sköna och guldiga, ett stort plus!


Kjolen även från bilden ovan. Skön var den, men det påverkar inte mitt beslut om att dissa för både det fula utseendet och priset sänker betygen.. :( Inget jag rekomenderar.


Kavaj, eller vad ska man kalla det för? Nja jag vet inte, kanske var den fräck, men när ska man använda den, på jobbet?? JAH kallar den mer tantig.


Nää, nog var det bra tänkt med tajta ärmar och öppen öppning men nej, det funkade verkligen inte.. Den här gillade jag verkligen inte.


HAHAH. Typ så där ser det ut när Hannah (jag?) leker mode expert, de är ju kul! <3 Men jag tyckte ändå att allt funkade tillsammmans, att det var en cool stil. Inte för att jag skulle köpa något av dem där plaggen, menmen nån gör ju de.. :P Nu ska jag ner o titta på teve, jag återkommer men mer moderåd senare, så om ni har några funderingar FRÅGA MIG! XD

/Mode Hannah :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0