14 år idag!

Blev 14 idag! Förutom att jag fortfarande är sjuk så är det en helt okej födelsedag? :p Tar typ medeciner mot halsontet och kan knappt prata, orden bara försvinner i munnen på mig. Ni kanske undrar vad jag fick för något, o jag blev inte missnöjd. En satio mobil, touch skärm med 12.1 megapixel(!). Tack snälla ni. <3 Sen fick jag även några tröjor, en rosa peek kofta, en sjal, rosa converse och massa smycken! Det är så roligt att fira födelsedag. :) Har inte direkt någon matlust heller så till efterrätt blir det Ben'n Jerrys istället för den traditionella tårtan, men det blir lika bra för de. Hade egentligen tänkt ha en liten tjejmiddag i morgon, men det får jag nog skjuta upp till nästa eller nästnästa vecka, beroende på... Jag hoppas jag är frisk igen till på måndag, så jag inte kommer allt för långt efter i skolan, så om jag bara får tillbaka rösten snart är jag glad. håller på att ladda ner lite filmer till min nya mobil, lite mordfilmer o sånt blire! Haha, men har tänkt på en sak,, jag bloggar ju inte så mycket, inte ens varje dag. Men när jag gör det så blir det långa inlägg som det hära, så tänkte att vi skulle ändra det, så när man går in ska det alltid finnas något nytt att läsa, så kanske mer kortare inlägg fast oftare, det passar ju bra när jag kan ta kort med min mobil nu oxå.

Happy Birthday To Me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0