Underbaraste Grekland!

Hej. Sitter just nu i ett internetcaf'e i Grekland! Har ar det hur skont som helst med grader som stiger upp mot 40 grader (nastan for varmt :p). Drygt en vecka har gatt av tiden men vi har 5 soldagar kvar. :) Just nu har det precis blivit mulet och duggat en skvatt, men annars har det varit hel sol med minst 35 grader varje dag, that's life. :D Jag ligger pa min luftmadrass pa havet dag in och ut och bara njuter av varmen, kulturen, maten, folket, ja hela landet. :)) En del snygga pojkar finns de ju me.

Jag undrar bara hur ni har det dar hemma.. Vet inte vad vadret ar men hoppas att det blir toppen iaf tills jag kommer hem sa det blir en skon midsommar och allt. Hehe

(Anledningen till att detta ar det forsta inlagget pa lange ar att mitt ucking internet inte fungerar hemma, men vi far se hur det blir nar vi kommer hem igen...)


Paralio Astros, Grekland. Har befinner jag mig just nu. Stranden med det underbaraste havet dar jag badar. <3


Saganaki!!! Sa gott, det blire varje kvall


Det har inte gott en dag utan att man atit Tzatziki. Frukost, lunch och middag.


Och sa klart. Klassikern. greek sallad! MUMS

Haha, hittade lite bilder fran google.

Sees senare kanske?

Du vet att du alskar mig
Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0