turvecka

Då hände det igen, internet försvann och ingen uppdaterar bloggen. Vet inte vad som är fel, ibland bara slutar internet fungera och sen om några dagar är det tillbaka igen, man blir så sur bara, speciellt när man verkligen behöver den. Men nu finns det inget att tjura över, jag är ju här nu! :)
Detta måste vara min lyckovecka, i går så var musiken inställd, och vi fick drygt 2 timmars rast, där jag gjorde vad jag gör bäst på, sov! Haha var bara så trött.. Sen idag slutade vi sista lektionen vilket var profilen en timma innan bara för att vi bara städade litegrann. Sen fick vi reda på att på fredag går vi bara 08.20-10.30, för vi gick dubbelt så lång tid no förra fredan bara för vi hade ett långt praktisk prov så vi kommer få ledigt den här fredagen istället, då skulle vi få 3  timmar och 10 rast men vi frågade vår idrottslärare om vi kunde slippa lektionen för att vi hade så lång rast och behövde vänta så länge iskolan (vi kunde ju bara gå hem och vänta, men vi ville att det skulle låta bra) så han gick med på det och vi slutar halv elva, bara två lektioner: Matte och So på fredag alltså, fatta HUR glad man blev.

En till glad nyhet var att vi hade konditionstest på idrotten idag, och fick bra tid! :) Man skulle sprtinga 3 km, det var fyra varv kring en bana vid skolan och sen skulle man se vad man fick för tid och sen betygsättas efter det. Det gick bättre än förväntat.

Detta var betygen för tjejerna
Okej - 22.30 minuter (G)
Bra - 17 minuter (VG)
mycket bra - 15 minuter (MVG)

Och jag fick 14 minuter :))) Jag är superglad fick bästa tiden av tjejerna och bara två killar kom före mig, men eftersom killarna behövde bättre tid än tjejerna (det bara är så) så fick bara en precis mvg, alltså fick jag bästa tiden av alla typ!!!! <3<3<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0