Trevlig midsommar!

Ja, kom hem från Grekland igår och där var det helt underbart, men orkar inte skriva om det nu för det är jue midsommar! Iår blir det bara vi familjen, som det alltid brukar bli (mobbade), men vi ska fira i morgon hos några istället. Har tittat på gammla videoklipp från datan på mig och kompisar och jag håller på att dö, var man verkligen så där kul när man var mindre?? Men nu ska jag njuta av sommarlovet och käka lite av den där magnifika goda jordgubbståtran jag gjort och fortsätta njuta av dagen. Kanske kan jag lägga upp några videor på bloggen, varesig ni vill eller ej men jag tror man måste lägga upp på you tube först och de vill man jue inte.

Vi ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0