Det är sommark, det är sol, det är koskit i hagen

Har precis klippt klart gräsmattan och fått in lite cash. :) Haha, kommer bli stenrik i sommar!!
Iskolan var det en helt vanlig dag som segade sig förbi, fast nu blir man så glad! Det är verkligen sommar nu, på morgornen kanske det inte precis är så jättevarmt och man funderar om man verkligen kan ha shorts men upp till förmiddan blir det varmare. Det kallar jag svensk sommar när den är som bäst! <3 Så det blir väl shorts veckan ut och in innan vi drar till Grekland. Det ska bli kul, typ ändrade planer oxå att vi åker bara familjen men det kommer bli lika kul för det och hoppas att jag kommer få lite extra färg innan det riktiga sommarlovet börjar..
Ska dra iväg med moppen (jag bak såklart), köpa lite snacks o de.

Ses när jag känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0