Ledsen för dålig uppdatering...

...Men det kommer att bli bättre, det lovar jag. :) Kolla, jag har ju fixat ny header o allt, så jag är på gång. Inte för att den var så bra, satt typ säkert skit länge och bara testade bilder som jag kunde ha, men sen blev det såhär. Jag och Hannele har bestämmt att vi ska ha en månad utan sötsaker, chips, godis, efterrätter är inte tillåtna under februari månad. Jag tänker väl börja med en månad, sen kanske jag drar ner på ätandet att jag inte äter så mycket sånt.. Men först ska jag klara ut Febuari, och det kan bli svårt. Så om ni undrar varför jag är så sur i Februari kan det bero på lågt socker inehav i kroppen, eller hur man nu säger :P Men nästa helg ska Hannele sova här, då ska vi frossa godis o chips kke? :D För det är ju sista helgen innan Februari. :P Men jag orkar inte skriva nåt mer idag, har mkt att skriva men ändå inte. :/

Jag älskar mitt citat (eller vad man säger) på headern "where my rules apply", det blir den svenska översättnigen på ett ungefär "där mina regler gäller" nåt sånt, typ att det är jag som bestämmer på min blogg och att det är mina regler jag följer ingen annans. Typ att på denna sida bestämmer jag :P HAHAH jag är för rolig xD xD

Puss Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0