Borta är bra men hemma är bäst! (Nooot) <3

Har precis kommit hem från Indien, tänkte jag säga, men jag kom ju faktiskt hem igårkväll. Hade en del skoj där nere! :) Tänkte visa några bilder senare, när jag laddar ner de till datan, när jag nu orkar göra de. ^^ Shoppingen har väl varit sådär, hittade inte så mycket saker som jag ville ha, men de är ju inte huvudsaken..(?) Brunheten vill jag ju helst inte nämna, blev ju inte så brun som jag brukar bli, men man känner sig alltid för blek än man är, hoppas jag! Men skönt har de varit, upp mot 32 grader blev det. Alltså i morgon ska de bli -30 grader? Hur klarar ni det här? Jag tycker att huset är svin kallt när de typ är varmt iaf, kommer väll dö bara jag går ut. 62 grader skillnad alltså, det är ju helt sjukt! Tänkte visa lite bilder nu (tagna från min dåliga mobilkamera) på min henna tatuering och det lilla kläder jag köpt.. De var ju skit billigt där iaf, om man jämnför me dyra Sverige, en enkel middag kunde kosta 10 kronor och en lyxig middag 50-60 kronor på en resturang. Hemma får man ju aldrig en enkel middag på resturang för under 80 kronor och lyxig typ 300 elr nåt..


Min henna tatuering! :) +mitt fula, avskavda nagellack :P


Typ d enda jag köpte..


Alibaba byxor - ca. 150 rupie st. (ca. 25:- st.)             


Toppar - ca. 150 rupie st. (ca. 25:- st.)


Tunika - ca. 100 rupie (ca. 15:-)


Silkesväskor - 200 rupies st. (ca. 30:- st.)


Skinnväska (lamm) - 2000 rupie (ca. 300:-)

Haha, de var typ allt.. stackars lamm?? Förutom lite fotlänkar o sånt..

Puss på er!
/Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0