18:19

Hej hopp.

Har varit i (någonstans) idag o bowlat! Såklart vann ju jag som alltid! :D Nä inte riktigt, men det gick ganska bra om jag får säga det själv. xD vriga dan var jag hemma frös o typ sov lite, orkade inte göra något annat. Vi hade egentligen tänkt åka till Sickla idag, men jag orkade ju inte och jag ska ju ändå dit imorrn, så att... I kväll blire TV o ännu mer TV, så roligt så. Jag har inte lust att skriva här och vet inte för den delen vad jag ska skriva men jaja. Asså shit vad tråkigt inlägg, nu får jag skärpa mig, och fler bilder måste jag få in i denna odugliga jävla blogg! Så jag tänkte börja med lite låtar bilder från idag... Jag blir ALDRIG bra på bild! :@

elr nää orkar inte tar de sen.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0