Nystart

Har inte bloggat på en evighet, men det är sommar och sol och internet har inte funkat på länge så jag tog en paus. Men nu är jag tillbaka starkare än någonsin. (: Men iaf, hur har sommarlovet vart? Själv har det varit hyffsat för min del, har inte sett till högtrycksvärmen på länge men det är skönt att vara ledig iallafall.
Som ni kanske vet behöver jag mer kläder till min lätta garderob, mer kläder till sensommar/höst garderoben skulle sitta fint. Hittade en del kläder från hm nedan som jag vill ha, fick inte med allt men det här var mina favoriter. Sen ska jag bara hitta en fin höstjacka, stövlar och kanske ett par stövletter, om hittar fina. Sen har jag iaf nåt att ha på mig.


Kavajen vet jag dock inte om ska köpa, den är cool och så men vet inte om jag passar i den, eller huvudtaget i en kavaj..? Jag tvivlar på det.

Vi ses senare nu ska jag iväg.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0