första dan

Jaha, då var sommarlovet slut. Idag hade jag den första återträffen med alla älskade *host* klasskamrater. Vi hade fått en till kille till vår klass, Adam, för många har slutat i vår klass. Idag hände det väll inte så mycket, mötte upp Ida och Hannele och vi gick tillsammans, väl där var vi 10 minuter tidiga så vi bara stod och kollade av läget. Sen fick vi nytt klassrum; no-sal 3 och två nya mentorer, Ola och Jonatan någonting. Vi hade även fått byta massa lärare så det kommer bli jobbigt nu i början, både till det bra och dåliga. Men typ efter trettio-fyrtio minuter babblande släpptes vi ut och var lediga resten av dagen. Den andra delen av dan spenderade jag mest framför datan och teven men klämde även in ett löppass runt Älta sjön.
Imorgon börjar vi tio och slutar två. Älskar sovmorgon!! Även om jag går upp ovanligt tidigt för att ha sovmorgon så är det ju ändå skönare än att gå upp ännu tidigare för jag hatar att vara stressad och vill ha god tid på mig. Kul information, jag vet. (a) Men jag tror att det är dags för att fixa i ordning mig och hoppa i säng nu. puss till er alla där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0