förberedelser

Japp, då vade onsdag då. Har inte tagit mig modet att sätta på mig löparskorna än och ta en joggingtur, kanske rädd för resultatet? För jag måste ju trots allt klara en mil, helst utan att stanna och på en hygglig tid. Tjejmilen närmar sig och har ännu inte klarat en mil (inte för att jag försökt men jag brukar tar lite kortare rundor just nu som 6-7 km typ). Men man får 1-2 km bara på att springa en tävling, alla som hejar på och alla man vill springa om under loppet, men jag får inte stressa för mycket i början och springa snabbare än det jag klarar av för att springa lite längre sträckor för då kommer jag vara död innan målet, men jag får helt enkelt försöka tränga bort allt och bara fokusera på mig, jag kanske kan ta några placeringar i slutet om jag känner att jag klarar det såklart. ;)
Men nog om det, idag tittade solen fram stundsvis på förmiddagen-eftermiddagen, så då blev nån timmes njutning på altanen i bikinin. Me like. Kanske var den sista solen vi såg på länge, ska typ inte bli nåt vidare väder framöver. Men bara inte alla är bruna när det är dags för skolan igen, jag var ju trotsallt ganska brun i början av juli fram tills två veckor sen, men med allt det dåliga vädret och den gömda solen så försvinner brännan.


Längst fram kommer jag springa (och förhoppningsvis vara vid målet) söndagen den 5 september i år.

Wish my good luck

Kommentarer
Postat av: michooou

lYcka till jag kommer jobba där så kämpa på ;)

2010-09-05 @ 06:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0