.?!

Dagen har och förblir väldigt slapp (som om inte alla dar blir det), kanske drar iväg lite senare om jag orkar.. Jag hatar att blogga, men på samma gång älskar jag det, det är ju så svårt för har aldrig något intressant att skriva om, och känner mig ju typ tvingad att skriva men på samma gång gillar jag att skriva även om det är ingen som läser min tråkiga blogg. Men ändå. Man vet ju aldrig.
Måste titta på lite bloggar för mode inspiration, mina outfits är bara för tråkiga och jag vet ju typ inte änns vad som är "min stil". Typ mer vågade kläder och sånt gillar jag. Men har ju typ inte hittat några bra, de man hittar är ju bara för såna som har en mängd pengar och shoppar för tusentals varje vecka. Det är ju inte jag..
Men iaf intressant inlägg, I know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0