Deprimerad

Har inte uppdaterat, jag vet. Men jag blir bara så lack på internet. oftast fungerar internet för alla datorer i huset utan min, så när jag försölker gå in på internet så försvinner allt. Då blir alla så sur på mig. :( Och ibland fungerar ingenting. Så jag får nöja mig med att bara blogga när det är ledigt här nere.. Har precis kommit utifrån från en kort löprunda, 4,2 km blev det. Men jag hade inte tänkt springa längre för redan imorgon ska jag springa en mil och ville inte ta ut mig.
Håller på att bli sjuk av allt, det regnar dag in o ut, det är isklallt ute, skolan har börjat. Känner mig bara så deprimerad, det måste hända något som lyser upp vardan´ och det NU. Få se om det händer nåt kul i helgen, tänkte shoppa lite, det blir nog kul. Min garderob är bara så tråkig och liten, dags för lite variation. Har även beställt lite grejer från h&m katalogen 2000 kr typ. Men då fanns både jacka, stövlar och jeans med så det är egentligen inte så mycket.. Kanske beställer nåt från Nelly, finns ju en hel del fina grejer där. (:

Nog om mig och min tråkiga vardag, maten kallar
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0