Äntligen helg

Fredag, det känns bra att första skolveckan är avklarad. Fattar inte hur jag ska orka med resten av läsåret om jag redan är trött på skolan igen.. Har redan börjat räkna ner till höstlovet, typ 5 veckor kvar, så det är inte så farligt. Tänkte shoppa lite imorgon, eller det beror på om jag får ut pengarna från jobbet och månadspengen eller inte. Men shoppa o shoppa, jag brukar alltid ha höga förväntningar men hittar ju aldrig något när jag kollar så blir bara på dåligt humör. Men jag måste trots allt köpa nåt att ha på skolfotot nästa vecka, onsdag-fredag typ. Måste bli perfekt för en gångs skull, alla mina foton genom tiderna blir ju hellt miffade, men det beror antagligen på hur jag ser ut. x)
Jag vet att min blogg är tråkig, dåligt skrivet och för lite bilder. Men jag försöker fixa det. Men just nu har jag bara tillgång till datan där nere så det går ju typ inte men jag lovar att jag ska bli bättre på det, kanske med start imorgon med lite bilder på ALLA mina köp. Haha (:

Tänker fortsätta njuta av kvällen med lite teve o godis så good night lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0