Ännu en dag

Nu börjar skolan närma sig. Men vad mer finns att göra? Igår var jag ute med pappa och sprang mot hellasgården, det blev typ 8,3 km eller nåt vet inte riktigt men på 50 minuter ungefär. Hade mycket krafter kvar på slutet så då blev det någon form av spurt. Vill springa fler lopp, då blir man så taggad av att spring mellan loppen att man faktiskt kommer igån med springandet. Mitt första lopp blir tjejmilen, men jag hoppas att efter det de blir fler lopp, funderar även på att anmäla mig till hellasloppet men vet inte vem jag ska springa med, annars får jag väll springa själv. Ja, så får det nog bli. Men iaf nu tittar solen fram så det blir väll någon aktivitet ute.
På torsdag åker vi för första gången till vår stuga i fjällen, det blir nog lagom kul. ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0