no haircut today

Så det blev tydligen ingen klippning idag. Jag som hade väntat och längtat så länge efter att klippa mig. För mamma hade ju typ ringt frisören i morse för vi hade glömt att boka tid nämligen och då fanns det inga tider kvar. :( Men som tur är att jag inte behöver vänta allt för länge, för vi har nämligen bokat i morgon i tyresö klockan 3. ;) Så mamma kommer typ hämta mig efter skolan, sen ska jag klippa mig och sen äre bara raka vägen hem eftersom det är valborg och vi ska till några. :/ Känner inte för det just nu, men vi får väll se.

Har ränkat ut att det är 136 lektioner kvar innan sommarlovet för mig, vilket är 27 skoldagar. men det är klart, det kan ju alltid vara inställda lektioner o sånt som jag såklart hoppas på.
Ïdag blire sängen ganska tidigt, men inte nu, nejnje. :P Ska vara inne på datan ett tag till iaf.

See yaa laater <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0