kvällen

ja, då har man precis duschat och fixat sig i morgon. Ska klippa mig då. Jag vet att jag kanske gör sån stor grej av det, vilket det inte är men man måste ju klippa sig, ni får se resultatet i morgon. Är typ fett stolt över mig själv idag (och hela den här veckan) för idag när vi hade tjejgrupper i skolan så fick man en glass, men jag tog ingen som jag var så sugen på. :P Haha, det klarade jag. Och för alla som inte trodde på mig så ska jag bevisa att jag ska vara utan sötsaker ända fram tills sommarlovet, åtminstone på vardagarna.. Men vi får se om jag inte ska äta nåt på lördagarna heller, få sehur frestad man blir. Och så är det slut på småätandet från min sida..
Men ska göra mig iordning inför sängen nu så jag kan sova extra mycket i natt.

Sö söv gött
Pözz Hönnöh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0