Jag ser det typ snöar, i Maj?!

Har precis ätit middag, kyckling i currysås och ris blev det, gott! Snart är det teven som gäller, som alltid. Då blire hockey HV71 - DJURGÅRDEN, att de tagit sig så långt! <3
Vart tog vädret vägen? I tisdags och måndags var det blå himmel o skinade sol, ganska skön värme. Idag och igår snöar det och är vinterkyla... Vad är det som händer? Men vi får hoppas att Maj månad blir bättre, T-shirt och shorts till skolan hoppas jag på men det kanske inte är så rimmligt med vårt klimat.
Åh längtar inte till skolan, det är så jobbigt där nu. Man blir ju så jävla förbannad att man ska behöva hammna mitt i skiten! Som tur är det fredag i morgon och sista dan imorrn så man kan vila upp sig i helgen. Sen får vi hoppas att det löser sig nästa vecka, få lite possitiv stämmning, skolan är ju redan tillräckligt jobbig och tuff. :(

Sprang i dag, inte så långt då. 4,810 kilometer för att vara exakt. Mitt mål var ju minst 5 km men med tanke på att jag inte sprungit på typ forever så tyckte jag ändå det var helt OK.

wish for me, and I see you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0