Inlägg 80

Nu sitter jag här och har precis skrivit klart musik recensionen, känner mig fett nöjd för den behöver inte vara klar förens om en vecka men det var väll lika bra att få det gjort. Brukar aldrig göra läxor såhär tidigt. Haha
Har kollat upp när klippoteket i tyresö har öppet så jag eventuellt kan klippa mig på torsdag, jag måste verkligen klippa mig nu innan jag river loss allt hår på huvudet. Men som sagt, mycket snack och lite verkstad.

Min vecka:
Tisdag: matte prov, gitarr
Onsdag: spanska glosor, tennis
Torsdag: no läxa, springa, ev. klippa mig
Fredag: fira valborg hos några över kvällen

Kanske inte ser så mkt ut men det är det.. ^^

Var föresten matsalsvärd idag, i två och en halv timma satt man eller torka bord. Jag och Olav var idag. Haha, men det gick ganska snabbt, tiden går ju snabbt när man har roligt. :) Han lyckades skrämma mig några gånger då jag skrek till, inte kul. :(

pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0