Helg means a lot

Hallu! Jag har tråkigt. Imorgon får ja väll göra så de tråkiga tar slut och kolla i lite affärer kke? Snart tänker jag börja sommar shoppa, typ antingen nästa vecka eller om fyra veckor (bara då jag är ledig) eller kanske båda? ;) Men då behövs nya shorts, bikinis, solglasögon, och typ snygga tröjor att ha, mn självklart mer än vad som står, får se va jag hittar..
Hade "nyttiga veckan" den här veckan o förra, inte småäta o inte snacks på vardagar o på helger snacks i små marginaler, men det bröt jag ganske snabbt. Men tänkte börja om på nytt inför nästa vecka. Man måste ju tänka sig lite för nu när sommaren kommer o det ä beach 2010 som gäller.

That's all for now
Love Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0