Gårdagen

Igår hade vi bara tre lektioner, först matte, sen So, sedan hade vi lunch (pannkakor :p) och till sist No. Efter No:n skulle vi egentligen ha idrott men vi har en rast på drygt en timma innan idrotten börja så vi va typ i omklädningsrummet hela rasten, när gick vi till idrottshallen när lektionen skulle börja kom vår idrottslärare och sade att de andra gått hem för länge sen eftersom de inte var någon idrott idag. Så istället för att vi hade gått hem satt vi i omklädningsrummet en timme och en kvart, snacka om surt...
När jag kom hem fick jag reda på att vi skulle åka till några kompiar över kvällen, så vi åkte typ dit klockan halv sex och stannade hela kvällen. Där hände det väll inte så mycket, åt mat och kolla på teve innan vi alla sommnade i soffan. Haha, gick nog inte till säng före halvfyra-fyra i går (i dag) natt.

Idag vaknade jag ju ganska sent eftersom vi var uppe sent igår så det blev ingen klippning för min del idag, det kommer nog inte heller bli nästa heg eftersom vi ska bort då med. ^^ Men vi får väll se när det blir då... För behöver klippa mig, senast jag klippte mig var typ i mitten av december. Nästan fem månader sen så det är ett måste. Då klippte jag mitt hår lite längre än axellängd (asså klippte jag av ganska mycket), den här gången ska jag bara klippa topparna och klippa upp det något. Inga fler experiment för min del.
Har tillbringat dagen med att klippa mina gardiner och kollat på olika teve som jag kan köpa till mitt rum för ett hyggligt pris. Har faktiskt hittat ett par stycken, det viktigaste för mig med enteve är utseendet och priset och å klart att den funkar, jag bryr mig inte så mycket om olika efftekter. Jag har typ haft mina fransgardiner i ett år och fransarna har typ legat en dm på golvet då jag idag bestämmde mig för att klippa dem lite, resultatet blev oväntat bra och rakt. :)

Bilder från dagen:  

LG 32" LCD-TV
Kanske inte världens snyggaste Tv men den kosta typ bara 3400 kr. Fatta vad billigt!


Snäppet snyggare och samsung teve är väll typbra? Gillar den. Fast den kosta 1100 kr mer än den förra, typ som en teve kostar, man undrar om det är nåt fel på den första.

Det fanns ett par till men de här var mina favoriter, måste ha en teve på rummet. <3

FÖRE:


EFTER:

HAha,mer bilder fast från veckan lägger jag upp senare ska se på teve nue.

CA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0