Everything feels so much better on thursdays

Älskar det engelska språket, varfö måste vårt språk vara så tråkigt? Det är även mycket roligare att prata engelska, bortsätt från på engelska lektionerna ofc. Föresten, där tog min bloggpaus slut, hur länge var den? Några dagar. Men det var skönt att inte behöva oroa sig om att blogga, har haft fullt upp med läxor.
Så va de torsdag, de jobbigaste dagarna i veckan avklarde (tis o ons). Har börjat med ett grupparbete i skolan, kom seriöst i sämsta gruppen; Tobbe, Rasmus och Ali? Seriöst.. Hamnar tillomed hellre med Per och Andreas. Aja, då har ju So lektionerna gått o blivit de sämsta.
Vill åka utomlands!! Det var ju typ tre månader sen jag var i Indien och jag längtar tillbaka, så varmt! <3 Vill åka utomlands oftare, speciellt på vintern när de e så grått och snöigt då vill man få lite färg på vardan (e inte det citatet tagit ur en reklam? xD), man vill ju oxå vara brun och inte vara kritvit i ansiktet oktober-juni. Men vi ska ju åka till Grekland typ vid skolavslutningen så då kommer man få lite förbränna inför sommaren, apprå på de, de e ju varmt ute! Hade bara tunna leggings och en tunn skinnjacka på mig och jag svettades, tror nästan att man kan gå med T-shirt snart, fast man vet ju inte, på nyheterna säger dem att det ska snöa o bli en grad i morgon. Om det blir de vet ja inte vad jag hittar på. Får väll sitta och deppa på min över-tvåtimmars-rast imorgon i skolan.. ´

Kom ihåg att jag inte visat nån bild från Indien så jag tänkte visa det nu, inför beach 2010!




Jag-kritvit i poolen, o kastar boll på stackars syster.






På julafton. Oops! trosvarning :p




Vi gjorde pedekyr på stranden, mina fötter e dem med rosa nagellack, brunast ofc. (:


Vid stranden när indierna hade lov, men efter nån dag farsvann de typ. :P


GOTT NYTT ÅR!








Mi familia y yo visitamos una Iglesia indígena = Min familj och jag besöker en indisk kyrka. Haha äger på spanska ;)


Our henna´s, min den finare till höger ;)


En middag...

Ja, de va typ de. Eller de finns mer men orkar inte mer har säkert suttit med det här inlägget en timmebara eftersom de tar så lång tid att läga upp bilder.

See you tomorrow, maybe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0